سیستم پاسخگویی تلفنی واحد های سازمان ساماندهی می شود
1402/08/29
در اولین جلسه هیات رییسه دوره جدید ساماندهی سیستم پاسخگویی تلفنی سازمان به تصویب رسید
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با اعلام این خبر گفت: با توجه بازخوردهای دریافتی و نارضایتی اعضای محترم از نحوه پاسخگویی تلفنی کارکنان سازمان؛ در اولین جلسه هیات رییسه دوره سوم سازمان موضوع طرح و اعضای هیات رییسه به اتفاق تاکید داشتند که ساختار تلفن گویای سازمان به نحوی اصلاح گردد تا علاوه بر ایجاد صف انتظار و نوبت دهی؛ امکان امتیازدهی به خدمت دریافتی و کیفیت پاسخگویی کاربر مربوطه نیز ایجاد گردد.
مهدی اسماعیلی، نیل به سازمان الکترونیک و غیرحضوری و چابک سازی سیستم ها و فرایندهای سازمان را از اهداف مهم این دوره از هیات رئیسه برشمرد و گفت: علاوه بر خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه، استفاده از کارشناسان مسلط و مطلع جهت پاسخگویی شفاف و صحیح به تماس های دریافتی نیز در دست اقدام است تا نیاز به مراجعه حضوری به سازمان به حداقل برسد.
بزودی و با بهره برداری از تجهیزات مربوطه، مراتب این اصلاح ساختار، اطلاع رسانی خواهد شد.