ایجاد میز خدمت مجازی در واحد خدمات مهندسی
1402/08/29
دومین میز خدمت مجازی در واحد خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بزودی راه اندازی خواهد شد
در ادامه مراحل طرح ارتقای خدمات غیرحضوری واحد خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در اولین جلسه هیات رییسه سال سوم سازمان مقرر شد، سیستم پاسخگویی به تیکت های واحد خدمات مهندسی در قالب میز خدمت مجازی ساماندهی شود.
بر این اساس در راستای تسهیل ارتباط غیرحضوری اعضا با واحد خدمات مهندسی و ساماندهی و رصد پاسخگویی کارکنان این واحد به اعضا و مالکان و جلوگیری از سردرگمی برای ارسال تیکیت و متعاقب آن اتلاف وقت جهت پیگیری نحوه پاسخگویی به تیکت ها، مقرر شد ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه اعضا و مالکان صرفا به میز خدمت مجازی تیکت ارسال نمایند.
با تدابیر انجام شده پس از آغاز این طرح متصدیان میز خدمت، موظف خواهند بود تیکت های ارسالی را دریافت و به بخش های مربوطه ارجاع دهند و تا حصول پاسخ مناسب و ارسال پاسخ به مخاطب، پیگیری های لازم را به انجام برسانند.
جزییات و اطلاع رسانی های بیشتر متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.